קטגוריה: חדשות כפר סבא

עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר


הודעה חשובה בנושא קורונה

 

הורים ותושבים יקרים,

 

ביום ראשון 07.02.2021, דווחנו כי שני תלמידים בתיכון כצנלסון בכיתה יא'7 נמצאו מאומתים לנגיף הקורונה.
התלמידים שהו לאחרונה בתיכון ביום שלישי 02.02.2021. בשלב זה, מעדכנת הנהלת תיכון את כל מי שבא במגע הדוק עם התלמידים, על חובת הבידוד הנדרשת. 
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (02.02.2021).

לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד 

להזכירכם, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופאת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.

אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולכם.

אגף החינוך העירוני