קטגוריה: חדשות כפר סבא

חוזרים ללימודים בגני הילדים ובכיתות א'-ד' בעיר ביום חמישי 11.02


הורים יקרים,

עם קבלת הנחיות הממשלה, המאפשרות לפתוח מחר, יום חמישי 11.02, את גני הילדים ואת כיתות א'-ד', אנו ערוכים ומתרגשים לפתוח שוב את הלימודים במוסדות החינוך בעיר.

גני ילדים:

השבוע נפעל בימי חמישי ושישי. 
בהתאם להמלצות הצוות המקצועי ובהסכמת ועד הורי הגנים, החל מהשבוע הבא נעבור למתווה של חמישה ימי לימודים, ללא ימי שישי, כדי לצמצם את תחלופת הצוות ולמנוע את שרשראות ההדבקה.
הפעילות כוללת את צהרוני יול"א לפי אותו מתווה, כולל צהרונים בגני עיכוב התפתחותי.
מתווה זה יפעל עד סוף חודש פברואר, אז תתקיים הערכת מצב מחודשת.

כיתות א'-ד' בבתי הספר:

יפעלו במתווה של 5 ימי לימודים, בימים ראשון-חמישי.
צהרונים חוזרים לפעילות כפי שהייתה לפני הסגר, בכיתות א'-ב'.

חינוך מיוחד:

ילמדו לפי המתווה הנוכחי ובאותה מתכונת כפי שהיה עד היום.

מעונות רשת "ילדות בכפר":

חזרה לפעילות לימודים מלאה, בהתאם למתווה ולהנחיות שיתקבלו.

עיריית כפר סבא נערכת לקיום מפגשים לתלמידות ותלמידי כיתות ה' ומעלה, עד 9 תלמידים לקבוצת מפגש, באוויר הפתוח ובהתאם להנחיות ולתנאי מזג האוויר. המפגשים יכללו שיח רגשי וחברתי, ויתקיימו בחצרות בתי הספר ובמרחבים העירוניים, בהתאם למתווה שיפורסם על ידי משרד החינוך.

כמו כן, נערכת העירייה לחלוקת תעודות בבתי הספר באוויר הפתוח, בהתאם להנחיות.

נעדכנכם בכל שינוי, ככל שיהיה.

אנו מאחלים לכל הילדות והילדים חזרה קלה, שמחה ובטוחה.

שלכם,
עיריית כפר סבא

שלט חזרה ללימודים עם הכיתוב התגעגענו כמה טוב שבאתם הביתה