קטגוריה: חדשות כפר סבא
עדכוני קורונה על מאומתים/ות לנגיף במוסדות החינוך והקהילה בעיר
עדכונים על מאומתים/ות לנגיף הקורונה במוסדות החינוך בעיר נכון ליום חמישי 11.02.2021
הורים ותושבים יקרים,
ביום חמישי 11.02.2021, דווחנו כי ילד/ה בגן רותם נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
הילד/ה שההת/ה לאחרונה בגן ביום חמישי 07.01.2021. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
ביום חמישי 11.02.2021, דווחנו כי תלמיד/ה בחטיבת בר לב בכיתה ט'8 קפסולה ב נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
התלמיד/ה שהה/תה לאחרונה בחטיבה ביום שישי 18.09.2020. בשל הזמן שעבר מאז התאריך המצויין, ולפי הנחיות משרד הבריאות, אין צורך בכניסה לבידוד.
ביום חמישי 11.02.2021, דווחנו כי איש/אשת צוות בבית הספר שילה נמצא/ה מאומת/ת לנגיף הקורונה.
איש/אשת הצוות שההת/ה לאחרונה בבית הספר ביום שלישי 09.02.2021. בשלב זה, מעדכנת הנהלת בית הספר את כל מי שבא במגע הדוק עם איש/אשת הצוות, על חובת הבידוד הנדרשת.
חשוב שתדעו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת, מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה (09.02.2021).
לתשומת לבכם, להלן קישור בנושא הנחיות בידוד
להזכירכם, בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות להיוועצות עם רופא/ת המשפחה או למוקד 5400* של משרד הבריאות.
אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה לכולכם.
אגף החינוך העירוני