קטגוריה: חדשות כפר סבא

למעלה מ-26 אלף תושבות ותושבים בכפר סבא התחסנו נגד נגיף הקורונה


כ-20 אלף מהם תושבים ותיקים מעל גיל 60

מתחסנים לקורונה במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא

מתחסנים לקורונה במרכז הרפואי "מאיר" בכפר סבא. (צילום: דוברות "מאיר")

26,255 אלף תושבות ותושבי העיר כפר סבא כבר התחסנו לנגיף הקורונה – כך עולה מנתוני משרד הבריאות, המציבים את העיר בין 20 הערים בארץ בהן שיעור המתחסנים הוא הגבוה ביותר.

על פי הנתונים, בשבוע האחרון התחסנו לנגיף 7,263 אנשים (נכון לאתמול, יום שני 11.01) ומתוך כלל המתחסנים, המהווים כ-24 אחוז מכלל תושבי העיר, 20,269 איש הם תושבות ותושבים מגיל 60 ומעלה.

במקביל, נמשכת פעילות ההסברה העירונית בנוגע לשמירה על הנחיות הממשלה, וזאת לנוכח העלייה שנרשמה בשיעור התחלואה העירוני, והתושבים מתבקשים להקפיד על שמירת מרחק, להימנע מהתקהלויות, עטיית מסכה במרחב הציבורי והיגיינה.


ראש העיר, רפי סער: "שיעור החיסונים הגבוה בעיר טומן בחובו תקווה כי בקרוב נוכל כולנו לחזור לשגרה בטוחה ובריאה. בימים האחרונים החלו להתחסן גם עובדות ועובדי ההוראה, בהתאם להנחיות הממשלה, ונמשכים החיסונים על פי הקריטריונים שנקבעו, כולל מתן מנה שנייה. אני קורא לכל התושבים להמשיך לשמור על הנחיות משרד הבריאות ולהגיע להתחסן, בהתאם לקריטריונים, כדי שנוכל לשוב להיפגש, להתחבק ולחגוג יחד".